wtorek, 19 maja 2015

Myiyo - druga wypłata


Ostatnio znów udało mi się dorobić trochę na genialnym Myiyo, co postanowiłam wam pokazać. Tym razem wypłaciłam pieniądze w odrobinie większej kwocie niż wynosi minimalny próg, a konkretniej w postaci nieco ponad 100 zł.




Jak widać na screenie ze strony, dokonałam zlecenia wypłaty 6 maja. Byłam mile zaskoczona, kiedy już tydzień później kwota znalazła się na moim koncie na PayPalu.


Poniżej znajduje się szczegółowy "raport" wypłaty na PayPal:



Jak widać wszystko przebiegło sprawnie. Już kilka dni potem mogłam cieszyć się pieniędzmi na moim koncie bankowym. Na koniec standardowo dzielę się linkami i zachęcam do dołączenia do Myiyo, bo naprawdę warto!

JEŚLI CHCESZ PRZECZYTAĆ SZCZEGÓŁY NA TEMAT MYIYO, KLIKNIJ TUTAJ

JEŚLI CHCESZ ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA MYIYO, KLIKNIJ TUTAJ

5 komentarzy:

  1. srutututu majtki z drutu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję myiyo, to rzeczywiście jedna z z lepszych firm oferujących zarabianie w sieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam chciałbym wam polecić strony do zarabiania praca polega na wypełnianiu ankiet zapraszam do rejestracji.
    http://reaktoropinii.pl/ref/16rbb
    https://www.myiyo.com/?ref=35958472

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie bardzo ciekawiły zarobki w tym programie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli szukacie sposobu na inwestycje, to co powiecie na inwestowanie w pożyczki ? Sam skorzystałem z ich usług, pomogli mi w załatwieniu wszelkich formalności i dzięki nim wszystko przebiegło bardzo sprawnie.

    OdpowiedzUsuń