piątek, 12 czerwca 2015

Hiving - płatne ankiety internetowe.


Niedawno dołączyłam do Hiving czyli do strony, gdzie wypełnia się ankiety za wynagrodzenie. Tak więc dziś parę słów właśnie o tym.

CZYM JEST HIVING?

Hiving to bezpłatny internetowy panel konsumencki, gdzie można brać udział w badaniach, za co należy się nam wynagrodzenie. Jest to, krótko mówiąc, typowa strona do wypełniania płatnych ankiet.

JAK MOŻNA ZAROBIĆ?

Jak łatwo się domyślić, na Hiving zarabiamy poprzez wypełnianie ankiet. Inna możliwość zarobku to zapraszanie na stronę innych osób. Niedługo powinna też ruszyć loteria, a także płatne zadania. Zaproszenia do ankiet z Hiving są nam przysyłane bezpośrednio na adres e-mailowy, który podamy przy rejestracji. Zatem nie chcąc niczego przegapić, warto codziennie odwiedzać swoją skrzynkę mailową.



ILE MOŻNA ZAROBIĆ?

Kwota za wypełnienie jednej ankiety zazwyczaj wynosi kilkadziesiąt groszy, ale głowa do góry - ankiety przychodzą naprawdę często (choć czasami zdarza się zastój) i są one naprawdę krótkie.

Inna metoda na zarabianie w Hiving to budowanie sieci poleconych. Za każdą wypełnioną ankietę przez naszego poleconego, należy nam się 1%. Może nie brzmi to doniośle, ale kiedy wyobrazimy sobie, że mamy 10 poleconych, a każdy z nich wypełnił po 10 ankiet, to sprawa zaczyna przedstawiać się w nieco lepszych barwach.

KIEDY I JAK MOŻNA WYPŁACIĆ ZAROBIONE PIENIĄDZE?

Wypłatę z Hiving możemy zlecić zaraz po uzbieraniu 4000 punktów, co odpowiada kwocie 4 zł. Jak więc widać próg wypłaty jest naprawdę niezwykle niski. Wypłaty możemy dokonać na konto w PayPalu.



CZY OPŁACA SIĘ?

Póki co działam w Hiving od zaledwie paru dni, więc nie wiem, na ile warto się w to angażować. Napisać mogę tyle, że strona zapowiada się całkiem nieźle, a dokładną opinię zostawię na czas po wypłaceniu swoich pierwszych środków.

JEŚLI CHCESZ ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA HIVING, KLIKNIJ TUTAJ

32 komentarze:

  1. HIVING to jeden z najgorzych serwisów które znam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki program do pit 2017 jest najlepszy? Już niedługo koniec roku i nadejdzie pora do rozliczenia. Niestety mam z tym ogromny problem i poszukuję pomocy. Ktoś, coś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że lepsze byłoby zakładanie firmy przez internet, zamiast zabawa w płatne ankiety. Dzisiaj to proste i kosztuje grosze, a przy odpowiednio dobrym pomyśle, jesteśmy w stanie niemalże od razu zacząć zarabiać fajne pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam chciałbym polecić wam strony do zarabiania praca polega na wypełnianiu ankiet zapraszam do rejestracji.
    http://reaktoropinii.pl/ref/16rbb
    https://www.myiyo.com/?ref=35958472

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy sposób, nie słyszałem jeszcze o tym. Chyba będę musiał spróbować tę opcję może uda mi się coś zarobić. Świetny blog, w którym można znaleźć wiele przydatnych informacji, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam do czynienia z HIVING, aczkolwiek samo założenie wydaje się być dosyć interesujące. Ciekawe, jak wygląda to w praktyce... Osobiście uciekam się do wielu metod zarabiania pieniędzy poza głównym źródłem dochodu, by sprostać wszystkim pojawiającym się wydatkom, ale od czasu do czasu i tak wesprze mnie pożyczka online - na szczęście są darmowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takich programów to można mało zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nigdy nie korzystałem z tej formy zarabiania. Orientujecie się może czy istnieje możliwość wypłaty na tradycyjne konto jak https://www.cashbill.pl/platnosci/przelewy-tradycyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. Mija rok odkąd mam hiving, wypełniłam 132 ankiety. Mam 3600 punktów. Nie opłaca się w ogóle. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż, Hiving to najgorszy portal do wypełniania ankiety, żeby uzbierać 4000 punktów (= 4zł) trezba nieźle się napocić i wypelnić naprawdę mnóstwo ankiet, zas potem na wypłate tych smiesznych pieniędzy mozna czekać w nieskończoność...... jak dla mnie oszuści

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ankietach można jakieś pieniądze zarobić. Najfajniejsze jest to, że można je przelać poprzez PayPal https://www.cashbill.pl/platnosci/paypal

    OdpowiedzUsuń
  12. Kokosów to na tym nie da się zarobić według mnie.Lepiej gdzie indziej zarabiać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze można coś dorobić. Jednak taka praca szybko może wam się znudzić. Jednakże jak najbardziej można spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ankiet nie traktowałbym jako głównego źródła zarobku, bardziej traktowałbym to jako dodatkowy dochód. Oczywiście zarobić na tym można jak najbardziej, jednak poświęcić by należało bardzo wiele czasu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten blog oceniam bardzo wysoko bo naprawdę jest bardzo dużo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spoko opcja, każdy może tak zarobić. Na stronie https://pozyczkaplus.pl znajdziecie szybkie pożyczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Super opcja na zarobienie kilku groszy!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale na pewno nie we wszystkich panelach badawczych tak różowo jest aby dobrze zarobić. Ale chcesz znaleźć te najlepsze to zarabiam na https://www.platne-ankiety.eu

    OdpowiedzUsuń
  19. Did you hear there's a 12 word sentence you can say to your partner... that will induce intense feelings of love and impulsive attraction to you deep inside his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, cherish and care for you with all his heart...

    ====> 12 Words Who Trigger A Man's Love Response

    This impulse is so built-in to a man's genetics that it will make him work better than before to to be the best lover he can be.

    Matter of fact, triggering this mighty impulse is absolutely binding to achieving the best possible relationship with your man that the moment you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll soon notice him open his soul and mind to you in a way he never expressed before and he'll identify you as the only woman in the galaxy who has ever truly tempted him.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Od bardzo dawna jestem na tym blogu bo naprawdę są bardzo ciekawie artykuły. Na pewno będę tutaj wracał.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wam naprawdę mogę polecić bardzo profesjonalna firmę Dezynsekcja .Z tą firmą współpracuje od bardzo dawna i naprawdę wszystko jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Spotkaliście się też z owadami które jak Hiving wysyją krew z człowieka, jeśli nie tutaj jest więcej informacji o pluskwach https://prusator.pl/pluskwy-domowe-sposoby-zwalczania/

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy wpis na tym blogu jest bardzo ciekawy. Ja na tym blogu zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wczoraj miałem bardzo dużo wolnego czasu i wpadłem na bardzo dobrą firmę agencja interaktywna/ .Z tego co wiem to teraz z tej firmy korzysta bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  27. zadania maturalne26 grudnia 2020 22:05

    Kilka dni temu znajomy mi powiedział że bardzo dobrze zrobię jak skorzystam z bardzo dobrej oferty zadania maturalne .Ja się przygotowuje do matury to z tej oferty skorzystałem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny to jest blog. Na ten blog na pewno będę z przyjemnością wracać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo interesujący to jest blog. Na pewno na ten blog codziennie zagląda bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń