piątek, 12 czerwca 2015

StudentsWatch - dowód wypłaty.


Kilka miesięcy temu pisałam na moim blogu o StudentsWatch, czyli stronie, gdzie można zarabiać poprzez tworzenie oraz wypełnianie ankiet. Wczoraj doczekałam się mojej pierwszej wypłaty z portalu, czemu poświęcam ten wpis.


ILE CZASU ZBIERAŁAM PIENIĄDZE POTRZEBNE DO WYPŁATY?

Na StudentsWatch założyłam konto na początku lutego, jednak w miarę regularnie zaczęłam korzystać ze strony dopiero na początku kwietnia. Tak więc można powiedzieć, że na swoją pierwszą wypłatę zapracowałam sobie w ciągu niecałych dwóch miesięcy.

JAK DUŻO CZASU POŚWIĘCIŁAM NA WYPEŁNIANIE ANKIET?

Sprawa wyglądała tak: odwiedzałam stronę co 2-3 dni. Jeśli nie było żadnych dostępnych ankiet - wychodziłam (0,3 minuty?). Jeśli były, to czas potrzebny mi na ich wypełnienie zwykle wynosił w przybliżeniu 5 minut. A ankiet do wypełnienia zwykle było w miesiącu około 5-10. Tak więc można powiedzieć, że łącznie nie poświęciłam na ich wypełnianie nawet godziny miesięcznie.

ILE ZAROBIŁAM?

Minimum wypłaty na StudentsWatch to 50 zł i tyle właśnie wpłynęło na moje konto bankowe dnia wczorajszego. Poniżej wklejam screen dowodu przyjęcia zlecenia wypłaty, e-maila potwierdzającego oraz sam dowód wypłaty.






JAK DŁUGO CZEKAŁAM NA PRZELEW?

Wypłatę zleciłam około 3 czerwca. 11 dostałam informacje o zrealizowaniu zlecenia na e-mail i tego samego dnia pieniądze trafiły na moje konto. Całość trwała więc zaledwie około tygodnia.

CZY WARTO?

Zdecydowanie warto. Ankiety są krótkie i przyjemne, a stawka za jedną waha się zazwyczaj w granicach 1-5 zł. Milionów nie ma, ale bez problemu można dorobić sobie te parędziesiąt złotych miesięcznie bez żadnego wielkiego wysiłku. Tak więc polecam.

WSKAZÓWKA:

Warto wiedzieć, że StudentsWatch w przeciwieństwie do większości innych stron z płatnymi ankietami, nie wysyła na skrzynkę mailową powiadomień o wszystkich nowych ankietach (a tylko o większych/droższych badaniach). Dlatego chcąc być na bieżąco i nie przegapiać żadnych nowych ankiet, powinno się regularnie zaglądać na stronę.

JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ SZCZEGÓŁÓW NA TEMAT STUDENTSWATCH, KLIKNIJ TUTAJ

JEŚLI CHCESZ ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA STUDENTSWATCH, KLIKNIJ TUTAJ

21 komentarzy:

  1. Świetna sprawa i cały temat rozłożony na części pierwsze. Myślałem, że już niczego w tych kwestiach się nie dowiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. studentswatch jestem tam znacznie dłużej - więc może nieco więcej - z wypłatami jest różnie, czasami czeka się dłuuuugo, z ankietami jest tak, że czasami ankieta zawiera kilkadziesiąt pytań a dostaje się za nią 1 zł (badania akademickie itp), uważam, że mają najniższe stawki za ankiety, chociaż sa ankiety z grupy dobrze płatnych tzn maks 3 zł, zarobienie 50 zł zajmuje około pół roku czasami więcej, więc tak kolorowo nie jest,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można szybciej uzbierać te 50 zł niż co pół roku.

      Możesz uzbierać tą kwotę tak od 1,5 do 2 miesięcy

      ale pamiętaj zależy od od twojej aktywności w tym panelu, bo może minąć rok i nie mieć żadnej wypłaty Pozdrawiam Grzesiek (platne-ankiety.eu)

      Usuń
  3. Nie wydaje mi się, aby takim oczywistym było wypłacenie tych pieniędzy, chociaż kto tam wie. Mają tam może program do wystawiania faktur, czy jest to raczej nielegalne na nasze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sprawa ale chyba wole zarabiać w bardziej "normalny" sposób

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny panel który ma dużo ankiet, co pozwala szybko uzbierać wymaganą kwotę. Ale największym minusem jest to że nie przesyłają zaproszenia na twój adres emailowy. Pozdrawiam Grzesiek (platne-ankiety.eu)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam chciałbym wam polecić strony do zarabiania praca polega na wypełnianiu ankiet zapraszam do rejestracji.
    http://reaktoropinii.pl/ref/16rbb
    https://www.myiyo.com/?ref=35958472

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem najlepszym portalem jest ermail,szybko zarabia się te 200 zł. http://www.ermail.pl/link/mmNCVCeXj2AlTN7ac7CJcaCV2XmVmV2C

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierze w ogóle że tu można zarobić jakiekolwiek pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Google adwords wymaga wiele nauki oraz doświadczenia jednak jest to niezwykle przyszłościowy zawód. Obsługa takich kampanii daje nam także możliwość zarabiania w domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypełnianie ankiet to kiepski pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno tym tematem się zainteresuje.Uważam że on naprawdę jest bardzo ciekawy i każdy powinien go przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym wątku naprawdę jest bardzo dużo bardzo ciekawych wpisów.Każdy wpis wnosi bardzo dużo.Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy wpis w tym wątku wnosi coś nowego.To na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarabianie w sieci jest fajne, ale w większości przypadków mało opłacalne. I dlatego ja zdecydowałem się otworzyć firmę, którą notabene po przeczytaniu tego artykułu: http://www.adworkers.pl/kiedy-warto-zdecydowac-sie-na-promowanie-firmy-online/ zacząłem w sieci intensywnie promować, co już przysporzyło mi kilku klientów...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na pierwsze 50 zł zarabiałam 1,5 roku, a wchodziłam codziennie! Z dostępnych ankiet na sporo się nie zakwalifikowałam, co przedłużało uzbieranie 100 pkt. Tak więc art. nie wydaje mi się wiarygodny.
    Wiki

    OdpowiedzUsuń
  16. firma marketingowa warszawa12 maja 2020 21:40

    Od kilku lat prowadzę firmę i zastanawiam się nad skorzystaniem z firmy marketingowej.Z wszystkich firm wybrałem ofertę firma marketingowa warszawa .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na pewno nad tą ofertą bardzo się zastanowię. Ta oferta naprawdę jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na tym blogu naprawdę jest bardzo dużo ciekawych artykułów. Z każdego artykułu można się dowiedzieć bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stawarz Technology to firma założona w 2010 roku, specjalizująca się w wysokiej jakości usługach obróbki powierzchniowej metali, takich jak aluminium, stal, mosiądz i inne. Dzięki bogatemu doświadczeniu i wykwalifikowanemu zespołowi, firma obsługuje różnorodne sektory, oferując techniki obróbki, spawania oraz doradztwo klientom.

    OdpowiedzUsuń