środa, 18 lutego 2015

Cashinpills - najlepszy program partnerski w sieci.



Ostatnio zainteresowało mnie zarabianie poprzez programy partnerskie. Jednym z takich programów, o których przeczytałam dużo pochlebnych komentarzy w internecie jest Cashinpills.



CZYM JEST CASHINPILLS?

Program Cashinpills to platforma, która umożliwia nam zarabianie poprzez pośredniczenie w sprzedaży takich produktów jak: tabletki odchudzające, elektroniczne papierosy, produkty dla kulturystów, feromony, produkty na potencje i wiele innych.




JAK ZARABIAĆ?

Tak samo jak w przypadku innych programów partnerskich na Cashinpills zarabiamy poprzez umieszczaniu banerów na naszych stronach internetowych lub linków na innych stronach, z których korzystamy. Tak więc aby dołączyć do tego programu partnerskiego wcale nie musimy posiadać własnego bloga! Wystarczy nam nawet konto na facebooku. Choć oczywiście musimy mieć na uwadze to, że najlepsze efekty osiągniemy promując produkty z Cashinpills na stronach/grupach dotyczących tematyki sportu/odchudzania/seksu, zamiast spamować banerami/linkami gdzie popadnie. Poniższe screeny przedstawiają przykładowe produkty:




OD CZEGO ZALEŻĄ ZAROBKI?

Nasze zarobki na Cashinpills zależą od tego, ile i jakich produktów sprzeda się z naszego linku polecającego. Od każdej sprzedaży z naszego reflinka do naszego salda zostaje doliczone 30% ceny produktu. Tak więc jeśli ktoś kliknie w nasz baner/link i kupi produkt warty 200 zł, stan naszego salda powiększa się o 60 zł.

CO POZA POŚREDNICZENIEM W SPRZEDAŻY?

Poza pośredniczeniem w sprzedaży produktów Cashinpills umożliwia nam także zarabianie poprzez polecanie programu innym osobom. Działa to na takiej zasadzie, że od każdej sprzedaży naszego poleconego jest nam odgórnie przyznawane 5% prowizji.




KIEDY MOŻNA WYPŁACIĆ ZGROMADZONE ŚRODKI?

Zarobki uzbierane na Cashinpills możemy przelać na nasze konto bankowe, gdy ich wartość będzie wynosić minimum 400 zł. Z pozoru może wydawać się to dużo, ale po umieszczeniu banerów/linków w odpowiednich miejscach, pieniądze mogą wpływać na nasze konto szybciej niż może nam się wydawać.



OPINIA

Osobiście uważam, że Cashinpills to naprawdę świetny sposób na duży zarobek. Zarejestrowałam się kilka dni temu, a stan mojego salda już wynosi około 60 zł. Gdy tylko uda mi się otrzymać swoją pierwszą wypłatę, z pewnością pochwalę się tym w osobnym poście!

JEŚLI CHCESZ ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA CASHINPILLS, KLIKNIJ TUTAJ

3 komentarze:

  1. Ostatnio też czytałem o tym programie, udało Ci się już coś na nim zarobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś 200 zł mi się tam uzbierało, z tym że ostatnio nie mam za bardzo czasu, aby się w to angażować. Wypłatę można zlecić od 400, tak więc wciąż czekam :)

      Usuń
  2. Ja wolę zarabiać na wypełnianiu ankiet. Zapraszam do rejestracji http://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76212101 

    OdpowiedzUsuń