środa, 25 marca 2015

Myiyo - pierwsza wypłata.



Nie tak dawno temu pisałam tu o Myiyo, czyli o stronie, która łączy w sobie portal społecznościowy oraz serwis, który umożliwia zarabianie poprzez wypełnianie ankiet. Dziś nareszcie udało mi się zebrać ilość punktów potrzebną do dokonania wypłaty.






Ile zarobiłam?

Minimum do wypłacenia zarobionych pieniędzy na Myiyo wynosi 20 000 punktów. 1000 punktów przelicza się na 1 euro, więc 20 000, a właściwie 20 100, które udało mi się uzbierać równa się wartości nieco ponad 20 euro, co zgodnie z aktualnym kursem walutowym wynosi 82,12 zł

Ile wkładu włożyłam w uzbieranie sumy?

Szczerze mówiąc tyle co nic. Przez niecałe dwa miesiące pobytu na Myiyo dostałam kilkanaście krótkich ankiet, z czego zakwalifikowałam się do siedmiu z nich. Rozwiązanie ankiety zwykle nie trwało dłużej niż 5-10 minut, więc przez całe dwa miesiące łącznie poświęciłam na nie około 1 godzinki. Pozostała część kwoty pochodzi z poleconych, których uzbierałam z polecenia Myiyo na blogu. Napisanie posta to raptem pół godzinki. Dzieląc to wszystko przez czas posiadania konta na stronie wychodzi na to, że zarobiłam 82 zł przy poświęceniu 45 minut miesięcznie. 

Jak długo musiałam czekać na uzbieranie minimum do wypłaty?

Jak wspomniałam w odpowiedzi na poprzednie pytanie - 2 miesiące. Wiem, że z pozoru może wydawać się to dużo, ale przy minimalnym zaangażowaniu czas oczekiwania nie był dla mnie odczuwalny.

Kiedy dostanę pieniądze na konto?

Przyznam, że nieco się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam, że na wypłatę muszę czekać ponad miesiąc. Co prawda wiele innych stron, na których można zarabiać, również zastrzega sobie prawo do wypłacania pieniędzy w czasie do 4 tygodni, lecz w praktyce czas wpłynięcia pieniędzy na konto wynosi zwykle 1-2 tygodnie. Myiyo zaś wyraźnie zaznacza, że "zaplanowało" wypłatę dla mnie na za miesiąc:



Nie pozostało mi więc nic innego niż cierpliwie czekać. Tymczasem zachęcam Was do dołączenia do Myiyo, bo naprawdę się opłaca!

JEŚLI CHCESZ ZAJERESTROWAĆ SIĘ NA MYIYO, KLIKNIJ TUTAJ

1 komentarz:

  1. Ja zarabiam na wypełnianiu ankiet. Sami zobaczcie jakie to proste http://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76212101 

    OdpowiedzUsuń