sobota, 9 maja 2015

Myiyo - dowód wypłaty.



Kilka tygodni temu znów pisałam o Myiyo w którym niedawno po raz pierwszy udało mi się uzbierać minimalną kwotę do wypłaty.

Wspominałam o tym, że na przelew musiałam trochę poczekać, ale wreszcie doczekałam się!

Jak obiecywałam, zamieszczam screen, będący potwierdzeniem, że strona naprawdę wypłaca nam zarobione przez nas pieniądze.






Jak więc widać wszystko poszło sprawnie, a co za tym idzie - mogę w 100% potwierdzić rzetelność Myiyo.

Tych, którzy chcą dowiedzieć się szczegółów o Myiyo odsyłam do moich dwóch pierwszych postów o stronie:

1. Myiyo


JEŚLI CHCESZ ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA MYIYO, KLIKNIJ TUTAJ

1 komentarz:

  1. Gorąco polecam dodatkowy zarobek na wyrażaniu swojej opinii http://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76212101 

    OdpowiedzUsuń